Japonska reklama za Touch Wood mobilnik od NTT DoCoMo

Japonska telekomunikacijska tvrdka NTT DoCoMo ima impresivno reklamo za svoj mobilnik Touch Wood SH-08C, ki jo je izdelala agencija Drill, Inc.:


Kako so stvar posneli, si oglejte na spodnjem posnetku:

Ves les za ksilofon so vzeli iz padlih dreves, sam mobilnik pa je narejen iz viška lesa dreves pogozdovalnega projekta “More Trees”.

Po besedah producenta, v reklami ni nobenih vizualnih ali zvočnih efektov. Melodija, ki jo ustvarja potujoča lesena kroglica, je Bachova Cantata 147. Celotni mega ksilofon je dolg 44 metrov, zgrajen z nagibom 12 stopinj, sestavljen pa iz 413 lesenih ploščic. Zadnji del so morali posneti kar 49 krat, da so dobili idealni zaključek, kjer se kroglica ustavi poleg telefona. Tudi iskanje prave lokacije ni bilo lahko, saj so morali obiskati 64 krajev, predno so našli idealni prostor v gozdu na otoku Kyushu.

Video za reklamo, ki je dobila zlatega leva na festivalu Cannes, so izdali istega dne, ko je Japonsko prizadel veliki potres 11. marca letos. DoCoMu ni preostalo drugega, kot da ustavi celotno promocijsko kampanjo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *